Hur bokar jag tid?
Du får kontakta oss via telefon, hemsida samt e-post och vi tittar tillsammans på en tidpunkt som passar dig, det är bokat klart.

Har ni någon kundnöjdhet-garanti?
Efter att vi slutfört våra uppdrag lämnar vi nöjd kund-garanti på två veckor. Då vet vi att alla våra kunder alltid kan bli helt nöjda – det är vårt enda mål.

Hur utnyttjar jag rut-avdrag?
Du får bara lämna ditt personnummer till oss och sedan sköter vi resten. Du får sedan en bekräftelse hem från Skatteverket att du har utnyttjat x antal kronor för hushållsnära tjänster, läs mer på skatteverket

Vad händer om jag inte är nöjd?
Då kommer vi och åtgärdar allt så snabbt som möjligt, och det är alltid helt kostnadsfritt.

Hur långt i förväg måste jag boka?
Du får boka när som helst, men ju tidigare du bokar desto bättre blir det.

Vad gäller om jag vill avboka/omboka?
Det är kostnadsfritt så du inte behöver oroa dig på det.